Maloudevries.reismee.nl

7 maanden

Heyy iedereen,


Vandaag alweer 7 maanden in Amerika en deze maand is super snel voorbij gegaan! Het is alweer bijna tijd om weer terug naar Nederland te gaan. Deze maand heb ik een paar super leuke dingen mee gemaakt!


Op 12 februari hadden we een banquet van alle sporten in de herfst. Onder andere volleybal, golf, football en cross country. Ik was uitgenodigd voor volleybal. Eerst wat gegeten en daarna ging van elke sport de coach iets vertellen over zijn of haar spelers, zo ook mijn volleybal coach. Ook kon je prijzen vinden. Ik heb de prijs van favorite speler gewonnen!! Het hele team kon stemmen op wie ze de leukste speler vonden en ik ben dat uiteindelijk geworden! Had dit niet verwacht maar vond het wel super leuk en lief!!


Ook hadden we senior night van basketbal, wat super leuk was. Ik ben geen senior maar het hele team had ook cadeautjes voor mij gekocht en voor de wedstrijd gegeven! Er staten allemaal leuke dingen in onder andere een shirt met een basketbal in glitters met mijn initialen er op, pennen, een houte letter M geverfd in een vorm van een basketbal. Ook hadden ze allemaal een brief geschreven wat super lief was!!


Ook ben ik klasse favorite geworden! De hele klas kon stemmen wie ze het leukste vonden van de jongens en meisjes. En ik ben het geworden van de meisjes. Van de jongens is het een vriend van mij. Ook hebben we al foto's genomen voor in het jaarboek.


Meer basketbal verhalen! ;) Omdat alle normale basketbal wedstrijden over waren gingen we naar district tournament. En we zijn campioen van district!!! Daarna door naar regionaal. We hebben geschiedenis geschreven!! Het is voor het eerst dat het meiden basketbal team regionaal campioen is!!!!!! Het is super leuk dat ik hier deel van kon zijn! Na regionaal hadden we State.... We gingen om 12:00 uur die kant op om nog ergens te gaan eten en andere wedstrijden te kijken. Toen we vertrokken stond de hele school ons uit te zwaaien!!! Ook hadden ze onze bus onder geverfd met onze nummers en namen!! Het was een geweldige ervaring die ik nooit meer ga vergeten!! Maar helaas hadden we de wedstrijd net niet gewonnen... Dus ons basketbal seizoen is helaas over... Ik heb echt een super tijd gehad met mijn team en heb zo veel herinnering gemaakt. Van 16 sprints in trainen tot bijna scoren aan de verkeerde kant!!! :)) Dit hele seizoen ga ik nooit meer vergeten!!!


Dit was wat ik allemaal gedaan heb afgelopen maand!!!


Xxxxxxxxxxx Malou



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!