Maloudevries.reismee.nl

9 maanden

Heyy iedereen,


Vandaag alweer 9 maanden in Amerika! Wat is de tijd snel gegaan. Ga al bijna weer terug naar Nederland! Alles gaat nog steeds goed en school gaat ook goed. Nog 2 weken en dan ben ik klaar met school.


Ook deze maand heb ik weer wat leuke dingen gedaan onder andere, basketbal banquet. Dit heb ik eerder ook al gehad met volleybal waar ik ook een prijs had gewonnen voor favoriete speler. Maar deze keer heb ik niks gekregen wat ik niet erg vind want zo goed was ik ook niet in basketbal. Vond het al leuk genoeg dat ik een deel van het team kon uitmaken en om super mooie en leuke herinnering te maken.


Iets anders dat we gedaan hebben was voor mijn verjaardag. Nicole en Josh waren iets van plan om iets te gaan doen in het weekend van 8 april. Maar ik wist niet wat. Ik werd wakker gemaakt rond 8:00 uur met het nieuws dat we naar de Memphis zoo gaan!!!! Super leuk! Kon ik mooi weer een state afvinken! Het was leuk en warm. We hebben heel veel dieren gezien van een panda tot een baby nijlpaard!! De zondag van 9 spoor hebben we me verjaardag gevierd met de opa, oma en broer van Nicole wat super leuk en lief was. Ik heb een paar cadeautjes gekregen. Heb er foto's van gemaakt dus als je die wilt zijn kijk dan tussen me foto's! :) Ook hadden ze een taart voor me gekocht. Voor de rest hebben we niet veel gedaan op de dag zelf omdat mijn verjaardag op een maandag was en ik gewoon naar school moest. Wel heb ik ballonnen gekregen van vriendinnen.


Ook was het deze maand Pasen! We zijn naar de oom en tante van Nicole geweest waar we gegeten hadden na de kerk. Ook heb ik een paas mandje kregen waar een bijbel en chocolade inzat.


Deze maand was ook PROM!!! Het was super leuk. S ochtends werd mijn haar gedaan. Het duurde 2 uur voor dat ze klaar waren omdat ze me hele haar gingen krullen!! Daarna zijn we naar een plek gegaan om foto's te maken met mijn vriendinnen en om mijn make up te doen. Na de foto's zijn we naar Sonic gegaan om wat te eten. Daarna door naar prom. Omdat we er veelte vroeg waren zijn we nog even naar walmark geweest om wat eten te halen! Omdat we daar rond liepen in onze prom jurken zei iedereen dat we er goed uitzagen! ;) De avond zelf was ook leuk. Omdat het buiten gehouden werd en het niet geweldig mooi weer was was het best koud. Maar na een paar uurtjes dansen kreeg je het al snel warm. Binnen waren allemaal tafels met lichtjes (die ook buiten waren) en er waren tafels met eten!! Ik was rond 11:30 uur weer thuis maar het duurde wel even voor dat ik in bed lag. Het duurde 45 minuten om alle 45 schuif speetjes uit me haar te krijgen! ;) Maar het was een herinnering die ik nooit meer ga vergeten!


Dit was alles wat ik in de maand April heb gedaan.


Xxxxxxxx

Malou

Reacties

Reacties

Boudien

Dat klinkt allemaal erg leuk Malou. Wat een mooie ervaring voor jou om mee te nemen in de rest van je leven.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!