Maloudevries.reismee.nl

8 maanden

Heyy iedereen,


Vandaag alweer 8 maanden in Amerika!! Alles gaat nog steeds goed en heb het nog steeds super naar me zin hier. Wat gaat de tijd snel. Voelt als gisteren dat ik me laatste blog heb geschreven.


Deze maand heb ik niet veel gedaan. Gewoon naar school en normale dagelijkse dingen. Ik had deze maand spring break maar omdat Josh gewoon moest werken hebben we niet veel gedaan. Heb wel een dagje gewinkeld met Nicole en Maggie.


Een ander ding wat ik wel gedaan heb deze maand is Winter Jam. Winter Jam is een concert dat gehouden wordt door verschillende christelijke bands. Het was super leuk ondanks dat ik bijna flauwgevallen ben van de hete en maar 3 liedjes kenende! ;) Omdat het op een zondag was zijn we na de eerste kerk dienst naar little rock gegaan waar het concert gehouden werd. We waren er rond 14:30 en de deuren gingen open om 17:00 uur en begon om 18:00 uur. Omdat het super warm was (rond de 30 graden) hadden we grote flessen water meegenomen. Maar dat was voor mij niet genoeg! ;) De hete en de vele aantal mensen die me de hele tijd aan raakte omdat ze er door moesten werd me allemaal te veel en was dan ook bijna flauwgevallen. Ben op de grond gaan zitten terwijl de andere met een paraplu over me heen deden en met hun folders aan het wapperen waren om me af te koelen. Gelukkig was alles weer prima na een paar minuten en konen rond die tijd ook al weer naar binnen. De show zelf was super leuk. Mooie belichtingen en liedjes. Na het concert zijn we nog met z'n alle gaan eten bij Tacco Bell (dat was het enige dat nog open was). En daarna naar huis. We waren rond 2:00 's nachts thuis. Gelukkig hoefde ik die maandag niet naar school vanwege spring break!!


Dit was wat ik in de maand Maart heb gedaan. Volgende maand gaan we het druk krijgen!! ;)


Xxxxxxx Malou

Reacties

Reacties

Wietske

Leuk om je belevenissen te lezen. Succes en geniet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!