Maloudevries.reismee.nl

5 maanden

Heyy iedereen,

Vandaag ben ik alweer 5 maanden in Amerika en de tijd gaat super snel!!!

Op een zaterdag gingen we naar een bejaardenhuis geweest om kerst liedjes te zingen voor de ouderen! Ze vonden het super leuk dat wij kwamen en ze vonden Maggie helemaal geweldig! Daarna zijn we met z'n alle naar een kerst parade geweest! Het was super leuk om te zien en alle mensen gooide snoep!!!

Met basketbal deden we secret Santa ik had een super goede vriendin van mij en ze gaat volgend jaar naar een college dus ik had voor haar een t-shirt en een beker gegeven en ze vond het super leuk! Een andere goede vriendin van mij had mij van haar heb ik een beker, super grote snoepzak en een ketting gekregen!! Ook kregen we nog iets van onze coach en zijn vrouw. We kregen een shirt en een kerstbal met onze naam en nummer erop!!!

Met kerst zijn we naar Missouri geweest. We stonden best vroeg op om alle cadeautje open te maken! Ik heb echt super veel gekregen! In de foto's kan je zien wat ik allemaal heb gekregen. We gingen de dag na kerst weer terug naar Arkansas om kerst te vieren met Nicole haar familie waar ik ook super veel van heb gekregen!! Het was een super leuke kerst!!!

Met oud en nieuw gingen we naar Nicole haar opa en oma. We hebben bijna de hele avond football gekeken en ik snap er nog steeds helemaal niks van!!! ;) We bleven op tot 12:00 uur maar hier doen ze niet aan vuurwerk dat doen ze allemaal met 4th of July! Miste het vuurwerk een klein beetje!! Maar het was wel super leuk!!

Ook hadden we een kleine verassing! Nicole is zwanger!!!!!! De baby komt in Juli dus ik hoop dat ik daar nog bij kan zijn!! Ze vertelde aan iedereen op Maggies verjaardags feestje en de reactie van iedereen was super leuk en iedereen was verast!! Ik ben super blij voor ze! Ik ben met haar mee geweest naar een afspraak omdat we die dag gingen shoppen en tijdens die afspraak maakte ze ook een echo waar ik nog nooit bij ben geweest!! Alles gaat goed met de baby hij/zij heeft alleen een groot hoofd!! :)) Ze hadden er ook foto's van gemaakt dus ik en de vriendin van nicole haar broer (ze is een goede vriendin van mij geworden) hebben een fotolijstje gekocht waar we haar favorite foto in hebben gedaan als verassing en ze vond het super leuk!!

Dit is wat ik allemaal heb gedaan afgelopen maand!! Voor de rest gaat het super goed met me!!

Xxxxxxxx

Malou

Reacties

Reacties

Ineke de Boer

Hallo Malou,

Zo te horen heb je het Super naar je zin. Dat is maar goed ook want als je daar met heimwee zit is ook niet goed en duurt het lang.
Noch vele leuke gebeurtenissen staan er op je te wachten. Geniet van alles!!!

Groet en oant sjen yn Lemmer

Anjo

't Blijft allemaal prachtig klinken Malou.
Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt!

Hier alles oke...oud/nieuw als gewoonlijk met vuurwerk en heel veel oliebollen; -)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!