Maloudevries.reismee.nl

3 maanden

Heyy iedereen,

Vandaag ben ik alweer 3 maanden in Amerika en de tijd gaat super snel!!

Ons volleybal seizoen is alweer over maar met onze laatste thuis wedstrijd hadden we senior night ze zeggen dan eigenlijk gedag tegen alle seniors. Ik ben geen senior maar omdat het ook mijn enige jaar daar is mocht ik er ook aan mee doen, wat super leuk was! We moesten samen met je ouders naar en net lopen terwijl er wat dingen over je vertelt werd, ook kregen we cadeautjes en een roos! Ik was als eerste en was super zenuwachtig!! Maar alles was goed gegaan! Nu volleybal over is speel ik voor het eerst in me leven basktbal!!! Het is super verwarrend en de training zijn super zwaar maar het is wel heeel erg leuk!!!! En ik ben nummer 14 net zoals troy Bolton ;)!! Onze eerste wedstrijd is 8 november en ik heb er super veel zin in!! En vandaag gaan we koken met het hele team en coach!!

We hadden twee weken geleden Spirit week. Is verkleed je iedere dag aan het tema van die dag! We hadden Medical Monday, Tracking Tourist Tuesday, Western Wednesday, Red and White wat ook de pep rally was en Fall a sleep Friday!! Het was een super leuke week heb nog nooit zo iets mee gemaakt!!

Ook was het die donderdag homecoming. Zelf was ik niet in homecoming maar ben wel naar de football game geweest! Mijn vriendin was homecoming queen!! Er is ook een homecoming voor basketbal en heb daar nu al zin in!!! :)

We hadden afgelopen zaterdag een car wash met onze kerk wat super gezellig en leuk was!! We hebben meer dan $200 op gehaald!! En aankomende vrijdag hebben we een lock in. We gaan dan allemaal leuke dingen doen bijvoorbeeld speletjes spelen, film kijken, heel veel eten. En omdat het laat begint blijven we daar slapen met z'n alle!!!

Dit was alweer mijn 3e maand in Amerika en heb het super naar me zin hier!!!!

Xxxxxx

Malou

Reacties

Reacties

Thomas Siahaya

Wat een avonturen weer! Heel leuk om te lezen! Liefs van ons xxx

Georgette Fazio

Hoi Malou, wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt.
En genoeg te doen zoals ik lees. Ik wens je nog heel veel van dit soort mooie leerzame momenten toe. Een ervaring voor het leven die ze je nooit meer afpakken. Lekker genieten meid en nog heel veel succes met alles. Liefs uit Lemmer

Letitia

Leuk om te lezen Malou! Wat een leuke dingen doen jullie daar allemaal, heel veel plezier!!

Margreeth van Dijk

Zo te lezen geniet je. Prachtige ervaring, die je je hele leven zal meenemen.

Wietske Mast

Leuk om te lezen, Malou. Je beleefd veel zeg. Zo te lezen geniet je volop. Veel succes en plezier met de leuke vooruitzichten.
Groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!