Maloudevries.reismee.nl

Mijn gastgezin

Heyy iedereen,

Op 26 mei kreeg ik een telefoontje dat ik een gastgezin had!! Ik was super enthousiast toen ik het hoorde!! Ook kreeg ik te horen wanneer ik vertrek en dat is op 3 augustus!!

Ik ben geplaatst in Arkansas!! In een heel klein dorpje van ongeveer 500 mensen. Het plaatsje waar ik kom heet Romance. Ik kom in een super leuk gezin met een vader, moeder en een dochtertje.

Josh: Josh is 31 jaar en werkt als body shop manager.

Nicole: Nicole is 23 jaar en ze is een huismoeder.

Maggie: Maggie is een super schattig meisje van 2 jaar!

Ze hebben heel veel dieren!! 5 honden, 3 paarden, 3 katten, een konijn en vissen! Ze hebben 5 hectare aan grond om het huis heen en vanaf 3 hectare hebben ze een hek gebouwd waar de dieren los rond lopen. Dus als ik de deur of een raam open doe kan er een een paard voor staan! Super leuk!!

Ik ga naar de school Rose Bud High school in Rose Bud! Het is 10-15 minuten rijden maar ik ga met een schoolbus naar school!!

Ik heb er super veel zin in en kan niet wachten tot het zo ver is!!

Groetjes,

Malou

Reacties

Reacties

Boi

Och wat leuk, veel plezier. Jottum!

Lucie Kraaijeveld

Hey Malou,
Wat leuk om jou zo te volgen. Ik houd je blog in de gaten. Heel veel succes met de laatste voorbereidingen!
Groetjes Lucie

Piety

Hoi Malou ik wens je een hele goede reis en een hele mooie tijd toe

Letitia

Hoi Malou, jeetje meid wat een avontuur ga je tegemoet! Wat spannend allemaal. Het gezin klinkt goed, en alle dieren en hoe de mensen wonen. Ben erg benieuwd. Ook spannend voor papa en mama en Jolijn die achterblijven. Ik zal je blog zeker volgen. Heel veel plezier en succes gewenst!! Groetjes van Hilbert, Letitia, Isa en Merle

Petra

Hoi Malou,
Wat vind ik je dapper en stoer dat je dit avontuur aangaat. Ik wens je een fantastische en leerzame tijd toe.
Via je mams blijf ik zeker op de hoogte... Ik zal haar het komdende jaar wat extra knuffels geven.
Goede reis and enjoy.
Groetjes Petra Wagenaar

Margreeth van Dijk

Hoi Maloe, ik wens je veel succes. Ik zal je berichten gaan lezen.

Eelkje Loopik

Hey Malou, wat leuk!!!! Ik wens je een hele leuke, spannende, inspirerende tijd toe.
Groet Eelkje Loopik

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!