Maloudevries.reismee.nl

2 maanden

Heyy iedereen,

Allereest wil ik zeggen dat het super goed met me gaat en ik het helemaal naar me zin heb hier! School en Engels praten gaat ook super goed! Heb nog nooit zulke hoge cijfers gehaald!!

Vandaag ben ik alweer 2 maanden in Amerika!!

Mijn eerste volleybal wedstrijd ging super goed, hebben ook gewonnen!! We hebben al super veel wedstrijden gehad. We hoeven nog maar 4 wedstrijden en dan is het alweer over! ???? We winnen niet veel wedstrijden maar we hebben wel super veel plezier in het spel en we lachen veel!! Ook heb ik de meeste vriendinnen van volleybal!!

Gisteren heb ik mijn eerste pep rally en football game gehad! Met een pep rally maak je super veel geluid en moedig je je football team aan voor hun wedstrijd, ook kleed je je in de kleuren van school onze kleuren ziin rood, wit en zwart. De football game was super leuk!! We zatten met alle mensen van school bij elkaar en we moedigde ons football team goed aan!! Ik was me stem kwijt na de wedstrijd van het schreeuwen! ???? Voor de tweede thuis football wedstrijd hadden we met alle juniors een Chili dinner en iedereen bracht iets mee en ik had besloten om iets Nederlands mee te nemen dus ik had boterkoek gemaakt en het viel goed in de smaak! Bijna alles was op op 3/4 stukjes na!

We zijn ook nog naar een bruiloft geweest. Dit was mijn allereerste bruiloft. Het was van een vriendin van Nicole. Het was super mooi! Het was buiten en ze had een super mooie jurk aan! Voor de de bruid naar buiten kwam kwam eerst hun zoon met een bord waarop geschreven was: daddy get ready here comes your girl! Dat was super schattig!! En de taart was super mooi en lekker!!!!

Ik ben ook voor het eerst naar een fair geweest! Een fair is eigenlijk een SUPER grote kermis met meer dan alleen atracies! Je hebt er ook moter en auto races en paarden show. Wat je er ook kan zien was een rodeo! En dit hebben we ook gedaan! Het was super leuk om te zien maar ben blij dat ik dat niet hoefde te doen maar mooi kon zitten en kijken!!!

We zijn afgelopen zaterdag naar iets geweest waar ik de naam van vergeten ben! ???? Het was een heel groot veld met daarachter een super groot mais veld waar een doolhof van is gemaakt! We hebben ook de doolhof gedaan en het duurde een uur voordat we er uit waren!! Er was super veel te doen voor kleine kinderen het was één grote speeltuin voor hun! Ook kon je er pompoenen kopen en sommige waren super groot!! Wij hebben 8 kleintjes gekocht! We hebben ook nog een paarden en wagen rit gedaan daar wat super leuk was!

Bij het kopje foto's kan je al de foto's zien die ik tot nu toe heb gemaakt!!

Dit was alweer mijn 2e maand in Amerika!!

Xxxxxx

Malou

Reacties

Reacties

Wietske Mast

Hoi Malou
Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
Leuk om je belevenissen te lezen. Klinkt goed wat je allemaal meemaakt. Have fun!

Groetjes,
Wietske Mast

Jannie Hoekstra

Hey Malou,

Wat een leuke belevenissen. Veel plezier.

Groeten Jannie en natuurlijk ook van de rest van de familie????

Huib en Grietje

Hoi Malou,
Wat leuk dat we jou op deze manier kunnen volgen.
Mooi dat het goed met je gaat. Veel plezier op school, sport en bij jou gast gezin.
Groetjes van ons.

Carin

Lieve schat.....super weer je verhaaltje en foto's e

Helemaal TOP????????

??????

Carin

Oh zie nu dat de smileys niet goed gaan....worden allemaal vraagtekens hihihihihi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!