Maloudevries.reismee.nl

4 maanden

Heyy iedereen,

Vandaag alweer 4 maanden in Amerika en de tijd gaat super snel!

Deze maand heb ik mijn eerste basketbal wedstrijd gehad! Begin er steeds meer van te begrijpen! Tot nu toe hebben we niks verloren. Gisteren hebben we van een super goed team gewonnen en ben super trots op me team!!!!! Vandaag hebben we ook weer een wedstrijd, de finale van de tournament! Ook het jongens team zit in de finale en spelen ook vandaag. Hoop dat we allebei winnen vandaag het tournament winnen!!!

Ook hadden we Thanksgiving. Op de dag zelf zijn we maar de oom en tante van me Nicole geweest. Ze hadden super veel eten en het was ook super goed en lekker!!! Daarna zijn we gaan shoppen bij walmakt en omdat die vrijdag Black friday was ging er om 6:00 's avonds allemaal goede deals in!! En het was een gekke huis om 6:00!!! Iedereen pakte wat ie pakken kon! Hoorde ook nog van iemand dat er nog gevochten werd om dingen!!! Zo gek was het. Heb nog nooit zo iets mee gemaakt!! Ook gingen we op de vrijdag zelf shoppen. Heb een paar dingentjes gekocht maar niet super veel!! Op zaterdag gingen we naar de oma en opa waar we ook veel en lekker eten hadden!

Eigenlijk hebben we niet super veel gedaan maar het was maar wat we hebben gedaan was wel super leuk!! School gaat ook goed cijfers nog steeds hoog!! Basketbal gaat ook steeds beter!!!!! Ook heb ik het nog steeds super naar me zin hier en gaat alles goed!!!

Xxxxx

Malou

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!